prev next

SafeQ

To rozwiązanie do zarządzania środowiskiem produkcji dokumentów. Pomaga uzyskać całkowitą kontrolę nad nim, i rozszerza standardowe funkcjonalności urządzeń w następujących obszarach:

  • Bezpieczeństwo i kontrola dokumentów zapobiega nieautoryzowanemu użyciu urządzeń drukujących. Użytkownik może autoryzować się PINem, kartą zbliżeniową albo loginem i hasłem.
  • Zarządzanie drukiem zapewnia funkcjonalność druku podążają cego „follow me”
  • Monitorowanie – każdy druk, kopia czy skan jest monitorowany pod względem tego, kto go wykonał, z jakiego departamentu, na jakim urządzeniu czy na potrzebny którego projektu.
  • Zarządzanie skanowaniem pozwala na szybkie i proste skanowanie do swoich zasobów (mail, folder) lub do systemów obiegu.
  • Chmura prywatna, która pozwala zarządzać dużą siecią z poziomu jednego panelu administratora. Co więcej, dzięki chmurze, usługi druku są cały czas aktywne, nawet jeżeli komunikacja z centralnym serwerem została zakłócona.


Czytnik Kart USB Firmy YSOFT w wersji 3

Czytnik kart USB firmy Y Soft w wersji 3 i karty uwierzytelniające pozwalają na łatwe uwierzytelnianie się na urządzeniu wielofunkcyjnym lub podłączonym do sieci — wystarczy przeciągnąć kartę. O prawidłowym odczycie karty uwierzytelniającej informują diody LED. Kable do czytnika kart są dostępne na zamówienie. 

Karty Uwierzytelniajace 

Wiele organizacji korzysta już z kart umożliwiających dostęp do budynków, biur czy usług. Funkcjonalność tych kart można rozszerzyć, tak by umożliwiały dostęp do urządzeń wielofunkcyjnych lub drukarek sieciowych w środowisku drukowania systemu YSoft SafeQ. Istnieje wiele rodzajów technologii kart dostępowych. Czytniki firmy YSoft obsługują kilka z nich, między innymi:  

 
  • ASP, ASP+
  • AWID,
  • Casi-Rusco
  • Cotag
  • Dallas
  • Datasec
  • Deister
  • EM410x
  • FeliCa
  • GE
  • Interlogix
  • G-Prox
  • HID iClass (w tym wersja SE)
  • HID ISO Prox II, HID Prox, HID Prox UDF
  • Hitag
  • ICODE®, ICODE® EPC, ICODE® UID
  • Indala FlexPass, Indala Prox
  • Inside Contactless
  • ioProx
  • ISO 14443A, ISO 14443B, ISO 15693
  • Legic Advant, Legic Prime
  • Mifare
  • Motorola
  • Nedap
  • Paradox
  • PosiProx
  • Proxlite,
  • Pyramid
  • Q5
  • Tiris
  • Unique
Niektóre urządzenia wielofunkcyjne korzystają z innego protokołu komunikacyjnego, przez co wymagają konkretnych czytników kart. Skontaktuj się z firmą Y Soft, aby uzyskać więcej informacji na temat obsługiwanych marek.



PAPERCUT

Oprogramowanie PaperCut to wyspecjalizowane narzędzie do zarządzania i kontrolowania druku w każdej firmie czy też instytucji. Zaawansowane rozwiązaniaPaperCut zostały specjalnie zaprojektowane aby sprostać potrzebom firm i instytucji w zakresie obiegu dokumentów. Sposób wdrożenia oprogramowaniaPaperCut jest zależne od wymagań jakie stawia sobie każda firma: od niewidocznej kontroli przez użytkownika kopiarki/drukarki do zaawansowanej platformy pozwalającej zarządzać płatnościami i kosztami druku.

Rozwiązania PaperCut współpracują ze wszystkimi urządzeniami Konica Minolta znajdującymi się w aktualnej ofercie.

Cechy systemu:

  • Nowatorksa oparta o przeglądarkę administracja, pozwalająca na kontrolę wydruków z dowolnego miejsca w sieci czy też z dowolnego komputera.
  • Wielosystemowe rozwiązania (Windows, Macintosh, Linux) oferujace wsparcie zarówno dla serwerów jak i klientów.
  • Indywidualne ustawienia kosztów druku dla każdego urządzenia czy też użytkownika.
  • Możliwość oddzielnego rozliczania druku kolorowego, druku dwustronnego cz też wydruków wielkoformatowych.
  • Zarządzanie pracami wywoływanymi z zewnątrz sieci LAN poprzez integrację z serwerami proxy takimi jak Microsoft ISA Server i Squid.
  • Obsługa kart typu prepaid (rozwiązanie dedykowane do zarządzania płatnościami w sektorze dukacyjnym).
  • Możliwość bezpiecznego druku oraz druku pay-per-print (zastosowanie w bibliotekach lub kawiarenkach internetowych).
  • Zaawansowane sposoby raportowania do formatów PDF, HTML, Excel.
  • Możliwość zarządzania kosztami druku za pomocą kont współdzielonych (dedykowane do działów, oddziałów czy też centrali kosztów w firmach).
  • Importowanie użytkowników i grup użytkowników z Active Directory lub serwera LDAP, takich jak Novell eDirectory lub OpenDirectory.
  • Możliwość implementowania z zewnętrznych baz danych, takich jak np: Microsoft SQL Server / Express i PostgreSQL.
  • Obsługa wielu serwerów druku oraz monitorowanie lokalnych urządzeń drukujących.
  • Powiadomienia i raportowanie o błędach urządzeń drukujących.
  • Oprogramowanie użytkownika wyświetlające i informujące o saldzie oraz historii prac.
  • Zminimalizowana administracja potrzebna do urzymania systemu.


 Licencje dostępne w następujących wariantach:

  • wersja edukacyjna (szkoły, uczelnie)
  • wersja profesjonalna (firmy, instytucje)